AGENDA COMPLETA- curs 2023/24/AGENDA COMPLETA- curso 2023/24

miércoles, 18 de mayo de 2022

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS/ DÍA INTERNACIONAL DE LOS MUSEOS

Hui, 18 de maig hem celebrat el Dia Internacional dels Museus 2022: “El poder dels museus”

Els museus tenen el poder de transformar el món que ens envolta. Com a llocs incomparables de descobriment, ens ensenyen el nostre passat i obrin les nostres ments a noves idees, dos passos essencials per a construir un futur millor.

                                                       

                                                     





Per part nostra  hem col·laborat com és tradició amb el Museu Històric de Sagunt per a rebre a un grup d'ucraïnesos residents en la localitat que formen part dels grups nous d'adults que ha creat l'EPA com resposta a la integració del nouvinguts.

Amb ells hem fet el taller de Ceràmica grega, que han combinat amb la visita guiada del Museu a càrrec d'Emilia Hernández.

També hem comptat amb la visita de José Manuel Tarazona i Alberto Oliver els qui han donat la benvinguda als participants i han reiterat la solidaritat del poble saguntí amb Ucraïna.

Moltes gràcies  per visitar la DOMVS BAEBIA!

Hoy 18 de mayo hemos celebrado el Día Internacional de los Museos 2022: “El poder de los museos”

Los museos tienen el poder de transformar el mundo que nos rodea. Como lugares incomparables de descubrimiento, nos enseñan nuestro pasado y abren nuestras mentes a nuevas ideas, dos pasos esenciales para construir un futuro mejor.

Por nuestra  parte hemos colaborado como es tradición con el Museo Histórico de Sagunto para recibir a un grupo de ucranianos residentes en la localidad, que forman parte de los nuevos grupos de adultos que ha creado la EPA como respuesta a los recién llegados.

Con ellos hemos hecho el taller de Cerámica griega, que han combinado con la visita guiada del Museo a cargo de Emilia Hernández.


También hemos contado con la visita de José Manuel Tarazona y Alberto Oliver quienes han dado la bienvenida a los participantes y han reiterado la solidaridad del pueblo saguntino con Ucrania,


Muchas gracias por visitar la DOMVS BAEBIA


No hay comentarios: