AGENDA COMPLETA CURS 2025-26 - AGENDA COMPLETA CURSO 2025-26

viernes, 14 de noviembre de 2025

COMENÇA LA INSCRIPCIÓ PROSOPON SAGUNT. LVDI SAGVNTINI MMXXVI


Aquesta setmana hem rebut als següents centres educatius:

IES Clot del Moro que han fet els tallers de Militaria i Baebis Saguntins.

Col·legi Luis de Santàngel els qui han realitzat el taller de Mosaic i la visita al teatre.

CEIP Pascual Nacher amb els seus alumnes de 6 primària que han participat en el taller de Mites i han conegut el teatre romà.

CEIP Escultor Ortells amb els qui hem treballat el taller de la família Baebia i  després han recorregut el teatre romà.





Aprofitem per a comentar-vos que el pròxim dimarts 18 de novembre a partir de les 19:00 h s'activarà la inscripció per als socis al festival de teatre clàssic dels LVDI SAGVNTINI MMXXVI- PROSOPON.



 

Esta semana hemos recibido a los siguientes centros educativos:

IES Clot del Moro que han hecho los talleres de Militaria y Baebios

Colegio  Luis de Santángel quienes han realizado el taller de Mosaico y la visita al teatro

CEIP Pascual Nacher con sus alumnos de 6 primaria que han participado en el taller de  Mitos y han conocido el  teatro romano

CEIP Escultor Ortells con quienes hemos trabajado el taller de  la familia Baebia  y después han recorrido el teatro romano.

Aprovechamos para comentaros que el próximo martes 18 de noviembre a partir de las 19:00 h se activará para los scoios la inscripción al festival de teatro clásico de los LVDI SAGVNTINI MMXXVI- PROSOPON.

 

                                                            Salutem plurimam!

No hay comentarios: