AGENDA COMPLETA- curs 2023/24/AGENDA COMPLETA- curso 2023/24

viernes, 3 de abril de 2020

POMPA DOMI LVDORVM MMXX!!!






ORATIONES LATINE



Ante Diem III Nonas Apriles


SALVETE AMICI ET AMICAE!


SALVTEM PLVRIMAM VOBIS OMNIBVS DAMVS.


NVNC INCIPIT POMPA DOMI LVDORVM!


SED PRIMVM AVDIEMVS POETAM HORATIVM QVI IN SVIS LIBRIS DIXIT:


HORRIDA TEMPESTAS CAELVM CONTRAXIT ET IMBRES NIVESQUE DEDVCVNT IOVEM.


AEQVAM MEMENTO REBVS IN ARDVIS SERVARE MENTEM, NON SECVS IN BONIS AB INSOLENTI TEMPERATAM LAETITIA….DEVS HAEC FORTASSE BENIGNA REDVCET IN SEDEM VICE!



CARPE DIEM ET MANE DOMI!!


INTRENT AMICI ET AMICAE!


LVDI SAGVNTINI DOMI AD FINEM PERVENERVNT!



DISCURS POMPA DOMI LVDORVM!


3 D'ABRIL 2020

Hola amics i amigues!

Us donem a tots vosaltres una gran salutació!

Ara comença la pompa “Ludi a casa”


Però primer escoltem el poeta Horaci qui en els seus llibres va dir:

Una horrible tempestat encapota el cel, i llança a torrents la pluja i les neus. 

Recorda't de mantindre en els moments difícils un esperit seré, i igualment en els feliços, preservat de la insolent alegria …., tal vegada un déu ens portarà després dies més venturosos.


Gaudeix del moment i queda't a casa!


QUÈ ENTREN ELS NOSTRES AMICS I AMIGUES!


ELS LUDI SAGUNTINI A CASA HAN ACABAT!


DISCURSO POMPA DOMI LVDORVM!

3 DE ABRIL 2020

¡Hola amigos y amigas!

¡Os damos a todos vosotros un gran saludo!

Ahora comienza la pompa “Ludi en casa”

Pero primero escuchemos al poeta Horacio quien en sus libros dijo:

Una horrible tempestad encapota el cielo, y arroja a torrentes la lluvia y las nieves. 

Acuérdate de mantener en los momentos difíciles un espíritu sereno, e igualmente en los felices, preservado de la insolente alegría …., tal vez un dios nos traerá luego días más venturosos.

¡Disfruta del momento y quédate en casa!

QUE ENTREN NUESTROS AMIGOS Y AMIGAS

LOS LUDI SAGUNTINI EN CASA HAN TERMINADO

Plurimam salutem!!! 










No hay comentarios: