AGENDA COMPLETA- curs 2023/24/AGENDA COMPLETA- curso 2023/24

miércoles, 15 de marzo de 2017

YA EN FALLAS/ JA EN FALLES


La semana fallera nos ha traído la visita de los alumnos que están participando en el proyecto AcelorMittal del IES CAMP DE MORVEDRE,  realizaron un recorrido virtual por el circo romano, trabajando aspectos como su estructura y partes, desarrollo de una carrera, las factiones, el simbolismo, el circo romano de Sagunto, etc. 

La idea era hacer una explicación completa para que a continuación pudieran realizar su audiovisual sobre el mencionado tema para el proyecto intercentros, MACHINA ET SCHOLA.

Esta semana tendremos unos días de descanso para disfrutar de la fiesta fallera que como veis ya ha llegado a Sagunto y este año con un romano cargado de los tesoros saguntinos.

¡Feliz descanso!

Plurimam salutem!!

La setmana fallera ens ha portat la visita dels alumnes que estan participant en el projecte AcelorMittal de l'IES CAMP DE MORVEDRE, van realitzar un recorregut virtual pel circ romà, treballant aspectes com la seua estructura i parts, desenvolupament d'una carrera, les factiones, el simbolisme, el circ romà de Sagunt, etc.  

La idea era fer una explicació completa perquè a continuació puguen realitzar el seu audiovisual sobre l'esmentat tema per al projecte intercentres, MACHINA ET SCHOLA.


Aquesta setmana tindrem uns dies de descans per gaudir de la festa fallera que com veieu ja ha arribat a Sagunt i aquest any amb un romà carregat dels tresors saguntins.
 
Feliç descans!!


Plurimam salutem !!





No hay comentarios: