AGENDA COMPLETA- curs 2023/24/AGENDA COMPLETA- curso 2023/24

viernes, 28 de junio de 2019

FIN DE CURSO/ FÍ DE CURS

Tras la noche de San Juan volvemos al aula a empezar a organizar todos los materiales para el curso próximo. Dado que las obras no parece que estén cercanas hemos decidido volver a poner en marcha algunos de los talleres que se cerraron este curso por unas obras que, aunque parecían inminentes,  finalmente no se han realizado. 

Así pues, ¡¡ tenemos otra pequeña mudanza en julio!!






Junto a estos cambios de ubicación de talleres, seguimos con otros documentos de final de curso, actas, memorias, estadísticas,...y preparando la inscripción para el curso 2019-2020 que será a partir de septiembre. Os avisaremos en el blog y en facebook cuando comience el plazo de inscripción.

Buen final de curso a todos

Salutem plurimam



Després de la nit de Sant Joan tornem a l'aula a començar a organitzar tots els materials per al curs pròxim. Atés que les obres no sembla que estiguen pròximes hem decidit tornar a posar en marxa alguns dels tallers que es van tancar aquest curs per unes obres que, encara que semblaven imminents,  finalment no s'han realitzat. 


Així doncs,  tenim una altra xicoteta mudança al juliol!!

Al costat d'aquests canvis d'ubicació de tallers, seguim amb altres documents de final de curs, actes, memòries, estadístiques,...i preparant la inscripció per al curs 2019-2020 que serà a partir de setembre. Us avisarem en el blog i en facebook quan comence el termini d'inscripció.

 Bon final de curs a tots

Salutem plurimam


No hay comentarios: