AGENDA COMPLETA- curs 2023/24/AGENDA COMPLETA- curso 2023/24

viernes, 30 de septiembre de 2022

GRATIAS PLVRIMAS!!!!


Acabem el mes de setembre ultimant tot el necessari per a rebre l'alumnat la setmana pròxima i inaugurar el nou curs escolar.

Enguany, després de la pandèmia, tornem a recuperar l'aforament d'antany i algun dels nostres tallers com, per exemple, militaria, mites, edats i cuina. 

Queden en reserva uns altres altres com  gladiadors, circ i indumentària que recuperarem en el futur, ja que volem anar a poc a poc, confiant que la pandèmia ja està més o menys superada. 

Volem aprofitar per a agrair-vos profundament el vostre suport i confiança, ja que després d'obrir la inscripció a principis de setembre, tenim l'agenda completa i llista d'espera. 



Acabamos el mes de septiembre ultimando todo lo necesario para recibir al alumnado la semana próxima e inaugurar el nuevo curso escolar.

Este año, tras la pandemia, volvemos a recuperar el aforo de antaño y alguno de nuestros talleres como, por ejemplo, militaria, mitos, edades y cocina. 

Quedan en reserva otros como gladiadores, circo  e indumentaria que recuperaremos en el futuro, ya que queremos ir poco a poco, confiando en que la pandemia ya está más o menos superada.

Queremos aprovechar para agradeceros de todo corazón vuestro respaldo y confianza, ya que tras abrir la inscripción a principios de septiembre, tenemos la agenda completa y lista de espera. 

Plurimam salutem!

No hay comentarios: